سایت هولیت چه خدماتی را ارائه می دهد ؟
سایت هولیت به عنوان جامع ترین وب سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و هتل ، امکان خرید کلیۀ بلیط های سیستمی و چارتری داخلی ، بلیط های سیستمی خارجی و هتل خارجی از طریق کارتهای بانکی عضو شتاب را فراهم می کند .
چگونه می توان به سایت هولیت اعتماد کرد ؟
سایت هولیت با نماد اعتماد الکترونیکی متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی گردشگران با داشتن مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین ادارۀ کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشکری کشور ، حدود 20 سال است که در این عرصه فعالیت دارد . برای مشاهدۀ سابقۀ این شرکت و جزئیات مجوزها و اطمینان از انتخاب خود می توانید به بخش "دربارۀ ما" در سایت هولیت مراجعه کنید .
طریقۀ خرید در سایت هولیت به چه صورت می باشد ؟
از طریق سایت هولیت شما قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین ، بلیط خود را در تمامی مقاصد با کلیۀ ایرلاین ها و هتل خارجی در اقصی نقاط جهان به صورت آنلاین خریداری نمایید . شما می توانید با مراجعه به راهنمای خرید بلیط هواپیما و هتل ، تمامی جزئیات و مراحل خرید بر روی سایت هولیت را ملاحظه نمایید .
طریقۀ پرداخت هزینۀ بلیط و هتل در این سایت چیست ؟
از طریق کارت شتاب و به صورت آنلاین در درگاه سایت هولیت
برای کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند امکان خرید از سایت هولیت وجود دارد ؟
مخاطبان ما از هر نقطه از جهان با داشتن اطلاعات مربوط به کارتهای اعتباری بانک های ایرانی عضو شتاب ، می توانند اقدام به خرید پرواز و هتل نمایند .
فرآیند خرید به چه صورت است ؟
شامل مراحل : جستجو ، انتخاب ، ثبت و بررسی اطلاعات ، پرداخت هزینه و دریافت بلیط یا واچر
اگر در هر مرحله از خرید با مشکل مواجه شدم و یا احتیاج به راهنمایی داشتم باید چه کاری انجام دهم ؟
کلیۀ توضیحات و نکات لازم برای خرید بلیط هواپیما و هتل به صورت فیلم آموزشی و متن در بخش " آموزش خرید " قرار داده شده است و در صورت نیاز همکاران ما در بخش پشتیبانی پاسخگوی شما خواهند بود .
آیا ثبت نام در سایت هولیت اجباری است ؟
خیر . شما می توانید بدون ثبت نام نیز به تمامی قسمت های سایت دسترسی داشته باشید و اقدام به خرید بلیط و یا هتل نمایید .
ثبت نام در سایت هولیت چه مزایایی دارد ؟
با ثبت نام در هولیت همیشه به آرشیو خریدهای خود ( بلیط / واچر ) دسترسی خواهید داشت .
از آخرین اخبار ، اطلاعات و تخفیفات خرید از طریق پست الکترونیک و شمارۀ تماس ثبت شده بر روی سایت مطلع خواهید شد .
از تخفیفات و تسهیلات درنظر گرفته شده برای تعدد خرید ، بهره مند خواهید شد .
هنگام خرید ، در صفحۀ ثبت اطلاعات مسافر ، نیازی به درج اطلاعات خود نخواهید داشت .
ثبت نام چه مراحلی دارد ؟
انتخاب گزینۀ " ورود به سیستم " و ثبت نام
تکمیل اطلاعات شخصی و ثبت ایمیل و انتخاب رمز ورود ( ایمیل وارد شده توسط کاربر به عنوان نام کاربری او در نظر گرفته می شود . )
ورود به سایت از طریق لینک ایمیل دریافتی از سایت
چگونه با نام کاربری خود خرید را انجام دهم ؟
با انتخاب گرینۀ " ورود به سیستم " و سپس گزینۀ " از طریق نام کاربری "
وارد کردن نام کاربری ( آدرس ایمیل وارد شده در هنگام ثبت نام ) و پسورد
چگونه می توانم اطلاعات وارد شده در قسمت ثبت نام را ویرایش کنم ؟
در قسمت " ورود به پنل کاربری " و با انتخاب گزینۀ " ویرایش پروفایل "
برای خرید بلیط داخلی چه اطلاعاتی از مسافر لازم است ؟
نام و نام خانوادگی به انگلیسی ، کد ملی یا شمارۀ پاسپورت ، تاریخ تولد به شمسی، ملیت
برای خرید بلیط خارجی چه اطلاعاتی از مسافر لازم است ؟
نام و نام خانوادگی به انگلیسی ، شمارۀ پاسپورت ، تاریخ انقضاء پاسپورت به شمسی ، تاریخ تولد به شمسی ، ملیت
برای رزرو هتل خارجی چه اطلاعاتی از مسافر لازم است ؟
نام و نام خانوادگی به فارسی و انگلیسی ، تاریخ تولد به میلادی
شمارۀ ملی / شمارۀ پاسپورتم را در هنگام خرید دقیق به خاطر ندارم ، میتوانم این اطلاعات را بعداً وارد کنم و یا تغییر دهم ؟
خیر . وارد کردن تمامی موارد درج شده در صفحۀ ثبت اطلاعات مسافر ضروری می باشد و طبق قوانین ایرلاین ها پس از خرید امکان ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت .
آیا امکان تغییر نام بعد از خرید بلیط وجود دارد ؟
خیر ، بلیط غیر قابل انتقال به غیر است . مسئولیت ثبت اطلاعات نادرست درقسمت : نام ، نام خانوادگی ، کد ملی ، پاسپورت ، تاریخ تولد ، تاریخ انقضاء پاسپورت بر عهده مسافر خواهد بود .
آیا برای انتخاب پرواز محدودیت زمانی وجود دارد ؟
بله. با توجه به اینکه کلیۀ اطلاعات نمایش داده شده به صورت آنلاین و مستقیماً از سیستم های رزرواسیون و تأمین کننده ها گرفته می شود ، برای قیمتها و ظرفیت نمایش داده شده محدودیت وجود دارد . در سایت هولیت برای انتخاب پرواز 10 دقیقه زمان در نظرگرفته شده است. درصورتی که درمدت زمان مشخص شده پرواز مورد نظر را انتخاب نکنید پیغامی برروی صفحه ظاهر می گردد و از شما می خواهد که اطلاعات را به روز رسانی کنید و یا به صفحه اول بازگردید .
آیا برای تکمیل اطلاعات مسافران هنگام خرید محدودیت زمانی وجود دارد ؟
بله . برای وارد نمودن اطلاعات مربوط به مسافران 10 دقیقه زمان در نظر گرفته شده و اگر در طول این مدت موفق به تکمیل و ثبت اطلاعات نشوید مجدداً به صفحه انتخاب پروازها برگردانده خواهیدشد .
بعد از تکمیل مراحل خرید ، چطور بلیط و واچر به دست من میرسد ؟
بعد از مرحلۀ پرداخت ، نسخهی الکترونیکی بلیط / واچر بلافاصله بر روی صفحه نمایش داده می شود . ( لطفاً تا نمایش بلیط / واچر ، از بستن صفحه خودداری فرمائید . ) می توانید با انتخاب گزینۀ پرینتر بالای صفحه در صورت اتصال به چاپگر آنرا چاپ و یا به صورت Pdfبر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید . علاوه بر آن نسخۀ الکترونیکی بلیط / واچر به ایمیلتان ارسال شده و پیامکی شامل اطلاعات خرید نیز دریافت خواهید کرد .
چرا گاهی اوقات در نتیجۀ جستجوی پرواز نتیجه ای یافت نمی شود ؟
بر اساس اطلاعات وارد شدۀ شما در هیچ یک از پروازهای موجود ، صندلی خالی وجود ندارد . جهت پیگیری نهایی ، با همکاران ما تماس بگیرید .
چرا برای یک پرواز چند قیمت متفاوت وجود دارد ؟
قیمت ها بر اساس کلاس پروازی های مختلف توسط ایرلاین ها تعیین می گردند .
لیست پروازهای نمایش داده شده بر چه اساسی نمایش داده می شوند ؟
پروازها بر اساس کمترین به بیشترین قیمت مرتب شده و در صفحۀ جستجو نمایش داده می شوند . همچنین شما می توانید بازۀ قیمتی مورد نظر خود را در گزینۀ " فیلتر براساس محدودۀ قیمت " انتخاب کنید .
پرواز موردنظر خود را از بین نتایج جستجو انتخاب کرده ام ، برای خرید آن مبلغ اضافه تر از نرخی که نوشته شده باید پرداخت کنم ؟
در سایت هولیت قیمت ها واقعی بوده و شما در نهایت با پرداخت همان مبلغی که هنگام انتخاب پرواز ملاحظه می کنید میتوانید خرید خود را انجام دهید .
هنوز از برنامۀ سفر خود مطمئن نیستم ، می توانم بلیط خود را رزرو کنم ؟
برای رزرو بلیط خارجی می توانید در ساعات اداری با همکاران ما تماس بگیرید . مهلت خرید برای پروازهای رزرو شده بعد از ایجاد رزرو مشخص می شود . رزرو بلیط بدون پرداخت هزینه انجام می شود .
آیا امکان خرید بلیت با برگشت open در پروازهای خارجی بر روی سایت وجود دارد ؟
خیر این امکان وجود ندارد . پیشنهاد می شود درخواست رزرو موقت بلیت خود را به همکاران ما اعلام نمایید .
جهت جستجوی پروازهای چند مسیره از چه طریقی می توانیم اقدام کنیم ؟
جهت ارائۀ بهترین و مناسبترین نتایج ، لطفاً با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید .
آیا خرید بلیط داخلی تخفیف دار روی سایت امکان پذیر است ؟
خرید بليط تخفيف دار اعم از دانشجویی ، مسافر بالای 60 سال وکارت جانبازی یا شاهد ، نیاز یه مراجعه حضوری به دفتر آژانس برای ارائۀ مدارک دارد .
چگونه می توانم از میزان بار مجاز پروازی که انتخاب کرده ام مطلع شوم ؟
بعد از جستجوی پرواز موردنظر خود ، در صفحۀ نتایج جستجو با انتخاب گزینۀ " قوانین پرواز " برای هر یک از پروازها می توانید میزان باز مجاز را مطالعه نمایید .
چگونه می توانم از شرایط کنسلی یا تغییر بلیط خود مطلع شوم ؟
لطفاً برای هر خرید خود بعد از جستجوی پرواز موردنظر خود ، در صفحۀ نتایج جستجو با انتخاب گزینۀ " قوانین پرواز " مقررات تعیین شده از سوی ایرلاین را به طور کامل مطالعه نمایید .
در صورتی که پرواز با چند ایرلاین انجام شود قوانین کنسلی و میزان بار مجاز به چه صورتی خواهد بود ؟
برای هر مسیر متفاوت خواهد بود و باید قوانین اختصاصی هر ایرلاین در هر مسیر به صورت مجزا با دقت مطالعه شود . برای اطمینان بیشتر می توانید با پشتیبانی هولیت تماس بگیرید .
چگونه می توانم از شرایط کنسلی یا تغییر واچر خود مطلع شوم ؟
لطفاً برای هر خرید خود قوانین اختصاصی و قوانین کنسلی هتل را به طور کامل مطالعه نمایید .
چه تفاوتی بین اتاق Double و اتاق Twin وجود دارد ؟
اتاق Double دارای یک تخت دو نفره و اتاق Twin دارای دو تخت یک نفره می باشد .
جهت وارد کردن اطلاعات کارت مایلج چه اقدامی لازم است ؟
طی تماس تلفنی شما و ارسال اطلاعات از طریق آدرس ایمیل درج شده در سایت ، همکاران ما اطلاعات شما را به ایرلاین ارسال می کنند.
برای انتخاب صندلی چگونه می توان اقدام کرد ؟
درخصوص پروازهای خارجی شما می توانید درخواست خود را جهت ارسال به ایرلاین به همکاران ما ایمیل نمایید .
آیا می توانم همراه با خود حیوان خانگی مانند سگ را ببرم ؟
برخی خطوط پروازی این خدمات را ارائه می کنند . در صورت نیاز درخواست خود را به ایمیل درج شده در سایت ارسال نمایید . شرایط ارائۀ این خدمات بر اساس قوانین ایرلاین بررسی خواهد شد .
ایمیل تأیید خرید و بلیط را دریافت نکرده ام ، باید چهکارکنم ؟
اگر پس از تکمیل مراحل خرید ، بلیط به ایمیلتان ارسال نشد ، لطفاً ابتدا بخش های Junk و Spam ایمیلتان راچک کنید . در صورت عدم دریافت ، میتوانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا علت این مشکل را بررسی کنیم .
پول از حساب بانکی من کسر گردیده اما به جای نمایش بلیط با پیغام خطا روبرو شدم ، چگونه باید پیگیری کنم ؟
در صورتی که خرید شما ناموفق باشد پول به حساب شما بر می گردد . جهت پیگیری با بخش پشتیبانی سایت هولیت تماس برقرار نمایید .
پس از خرید ، امکان مشاهده و پرینت بلیط و یا واچر خریداری شده به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد ؟
شما می توانید با مراجعه به قسمت پیگیری خرید ، اطلاعات و وضعیت تمامی بلیطها و واچرهایی که از وبسایت خریدهاید رامشاهده کنید .
در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده باشم چگونه می توانم بلیط یا واچر خریداری شده خود را ببینم ؟
اگر در سایت ثبت نام نکرده اید و یا قبلاً ثبت نام کرده و هنگام خرید وارد کاربری خود نشده اید ، از طریق گزینۀ ورود به سیستم و انتخاب گزینۀ " از طریق کد PNR یا کد واچر" می توانید بلیط یا واچر خود را مشاهده کنید . در صورت فراموش کردن کد PNR بلیط و یا کد واچر ، لطفاً با همکاران ما تماس بگیرید .
کد PNR چیست ؟
کد مرجعی است که برای بلیط های صادر شده از طرف خطوط هوایی اختصاص می یابد . مسافران از طریق این کد می توانند اطلاعات خود و پرواز را با خطوط هواپیمایی چک کنند . این کد در قسمت بالای بلیط درج شده است .
برای مهر کردن بلیط های خارجی به منظور تهیۀ ارز چگونه اقدام کنم ؟
با همکاران ما تماس حاصل فرمایید . با مراجعه حضوری و یا از طریق ایمیل می توانید بلیط مهر شده را دریافت نمایید .
شرایط تغییر بلیط در سایت هولیت به چه صورت می باشد ؟
هر گونه درخواست کنسلی و یا تغییر تاریخ از طرف مسافر ، مطابق قوانین هواپیمایی کشوری ، شامل جریمهی کنسلی می باشد . مقدار این جریمه بنا بر قوانین هر ایرلاین متفاوت است . پس از دریافت درخواست استرداد توسط مسافر به صورت آنلاین ، مبلغ جریمه از بهای بلیت کسر شده و مابقی هزینۀ بلیت به حساب شخص خریدار برمیگردد .
شرایط تغییر رزرو هتل در سایت هولیت به چه صورت می باشد ؟
شما می توانید رزرو خود را با توجه به قوانین درج شده آن هتل تغییر و با کنسل نمایید و مابقی هزینۀ رزرو به حساب شخص خریدار برمیگردد . هزینۀ قابل استرداد مطابق قوانین هتل محاسبه می شود .
بعد از کنسل کردن بلیت / واچر ، چگونه می توانم هزینۀ استردادی را دریافت کنم ؟
همکاران ما بلافاصله بعد از دریافت درخواست شما ، مراحل کنسلی را پیگیری و مبلغ را به شمارۀ کارت خریدار واریز می کنند .شمارۀ کارت که مبلغ به آن واریز میشود باید منطبق با اطلاعات کارتی که هنگام خرید از آن استفاده شده باشد .
چطور می توانم درخواست کنسلی بلیط / واچر خود را اعلام کنم ؟
بعد از ورود به سایت با نام کاربری خود ، در صفحۀ اصلی با انتخاب گزینۀ " پیگیری خرید بلیط / هتل " و سپس " بلیط / هتل های خریداری شدۀ من " ، دکمۀ کنسلی را برای خرید مورد نظر خود بزنید .
در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید ، از طریق گزینه ورود به سیستم و انتخاب گزینه " از طریق کد PNR یا کد واچر" می توانید بلیت یا واچر خود را باز کرده و در بالای صفحه روی گزینۀ کنسلی یا Void کلیک کنید .
آیا امکان کنسل کردن تنها پرواز رفت و یا برگشت در یک بلیط رفت و برگشت وجود دارد ؟
خیر. در پروازهای خارجی این امکان وجود ندارد و باید بلیط به طورکامل کنسل شود و بلیط جدیدی خریداری شود .
چگونه می توانم برای یک نفر از چند مسافر موجود در یک بلیط اقدام به کنسلی یا تغییر رزرو کنم ؟
در بلیط های خریداری شدۀ چند نفره ، در صورت نیاز به تغییر و یا کنسلی یک یا تعدادی از مسافرین ، درخواست خود را با ذکر اطلاعات کامل به آدرس ایمیل مندرج در سایت ارسال نمایید .
در صورتی که ایرلاین پرواز خود را تغییر داد و یا کنسل کرد ، چگونه مطلع می شوم ؟
در صورت اطلاع رسانی ایرلاین ، مراتب از طریق پیامک / ایمیل به شما اعلام می گردد . لذا خواهشمند است درخصوص درج اطلاعات فردی خود نهایت دقت را به عمل آورید .
در صورتی که ایرلاین هنگام پرواز و در فرودگاه اعلام به کنسلی و یا تغییر زمان پرواز نمود چگونه اقدامات کنسلی را انجام دهم ؟
بلیط خود را در قسمت مربوط به ایرلاین در فرودگاه مهر کرده و برای طی مراحل کنسلی با کارشناسان ما تماس بگیرید .
برای تغییر پرواز خود چه اقدامی باید انجام دهم ؟
با کسب اطمینان از تغییراتی که مدنظر دارید ، درخواست کامل خود را با درج کد مرجع / رزرو به آدرس ایمیل مندرج در سایت ارسال نمایید . پس از هماهنگی همکاران ما با شما درخصوص امکان تغییر و جریمۀ ایرلاین ، در صورت تأیید شما تغییرات انجام میپذیرد .
برای پروازهای داخلی از مبدأ تهران به کدام ترمینال ها باید مراجعه شود ؟
از ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد تهران:
زاگرس و کیش ایر
از ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد تهران:
ایران ایر ، آتا ، ایران ایر تور ، معراج ، قشم ایر و نفت
از ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد تهران:
کاسپین ، آسمان ، تابان ، اترک ، سپهران و ماهان
همراه داشتن بلیط داخلی و خارجی در فرودگاه الزامی است ؟
ارائۀ شمارۀ بلیط و مدرک شناسایی برای دریافت کارت پرواز کافی است ، اما با توجه به وابسته بودن این مسئله به کانتر هواپیمایی مربوطه در فرودگاه ، توصیۀ ما به شما این است که ، بلیط خود را به همراه داشته باشید.
اگر در روزهای تعطیل با سؤال و یا مشکلی مواجه شدم چگونه می توانم پیگیری کنم ؟
کارشناسان پشتیبانی ما همه روزه از ساعت 9 الی 23 پاسخگو و پیگیر امور شما خواهند بود .